perjantai 13. joulukuuta 2013

"Look at this photograph, every time I do it makes me laugh.."

Meillä löytää nykyisin hampaita vähän sieltä täältä..
..ja vertakin on vähän siellä täällä. Max leikki pallolla ja hammas lähti..

Kaverin mukaan tämmöinen korvien nousu ym. saattaa liittyä hampaidan lähtöön.. (anteeksi kamala suttu kuva!)
Ihana, ihana Suomen luonto! <3 kyllä mieli ja sielu lepää




Touhuiltiin myös meidän pihalla..

..haisteltiin ja kaiveltiin..

.. ja syötiin lunta.

Sohvi laski mäkeä ja minä ihannoin auringonlaskua. "Äiti, ihanat maisemat!" totesi Sohvi.

Tehtiin myös joulutorttuja, jotka ei aivan onnistuneet..

..tässä se kaikista epäonnistunein... :D

Max on aivan ihana pusupoika..

.. mutta sen henki haisee ihan kauheelle hampaiden takia, verellä ja kaikelle hyiyäk.

Minulla oli omaa-aikaa-päivä ja kävin kampaajalla..






linssilude

Max on aivan äärettömän söpö pikku paholainen, kamala lahkeissa ja hihoissa roikkumis vaihe on menossa.. Eikä mikään tunnu menevän taulapäälle jakeluun.. toivotaan että se rauhoittuu hampaiden vaihtumisen jälkeen !

Sneak peek minun selkään. Kuva ei ole vielä lähellekään valmis, värit puuttuu 2/3 linnusta, eli linnun pyrstö yltää minun pyrstöön asti. Ja tuo "H-kirjain"-kammotus (a.k.a kalojen horoskooppimerkki) menee peittoon. Rakastanrakastanrakastan minun kukkoa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti