perjantai 20. joulukuuta 2013

Koirapuistossa

Hei vaan hei !

Eilen oltiin Maxin kanssa koirapuistossa, jossa herra lörppäkorva tutki ja touhuili kovasti, söi käpyjä ja juoksi ympyrää.

Meiltä on matkaa kilometrin verran paikalliseen koirapuistoon, jossa toissapäivänä käytiin ensimmäistä kertaa. Silloin siellä oli kavereina suomenlapinkoira ja kääpiösnautseri, nyt ollaan aivan vain keskenämme.

"Mun käpy, yletyn yletyn!"
"Sainhan mä sen !"

Hauska oli eilen katsoa, kun koirat leikkivät keskenään, lapinkoira ei viitsinyt leikkiä, mutta Max kovasti yritti, hyppi päällä ja kiersi ympyrää, mutta kaveri ei ollenkaan välittänyt. Snautserin kanssa sen sijaan saivatkin leikkiä aikaiseksi, mutta se sitten loppui lyhyeen kun meidän täytyi jo lähteä.

Kävyn noutoa

Eilen Max sitten juoksenteli ympäriinsä ja kiipeili kivillä, hauskaa sillä näytti olevan vaikka yksinäänkin. Minä kuitenkin kaipasin ihmisseuraa, Max kun ei kehdannut kiinnittää minuun huomiota kuin välillä hihasta repien, että heitäs äippä mulle käpy!


.. ja mä varmaan löydän sen!"
"Jotain tuolla kivenkolossa kyllä on..

Hihasta ja lahkeesta meillä roikutaan vieläkin, herralle kun ei oikein mene jakeluun, ettei niin tehdä. Max on terrieri isolla T:llä, kovapäinen kaveri. Kaikki väännetään rautakangesta(kun ei rautalanka riitä), mutta kyllä edistystä näkyy, vähän kerrallaan. Alkuvuodesta sitten aloitammekin pentukurssin, siitä lähempänä lisää!


Nyt pidemmittä puheitta sanon heipat ja toivotan hyvät joulut, jos en kerkee bloggailla enää ennen joulua.


Vielä loppuun parit kuvat meidän joulupaketeista :

minun paketti(en ymmärrä miks tuo kuva on tuon värinen..)
Sohvin paketit.. ei oo vaikea arvata, mistä sohvi tykkää.. no prinsessoista !



Minua voi myös seurata instagrammissa @inkatii
!

Ihanaa ja rauhallista joulun aikaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti